dilluns, 12 de setembre del 2011

Primera sessió: Debat i avaluació inicial.



De primeres ens coneixerem.
Cadascú de vosaltres respondrà oralment les següents preguntes:

Com em dic?
A quin curs vaig?
Què m'interessa de l'electricitat?
Per què estic fent aquesta optativa?
Què m'agradaria fer en aquesta optativa?
Què no m'agradaria fer en aquesta optativa?



Ara vull saber què saps sobre l'electricitat:

Tot seguit us demano que respongueu de manera individual el següent qüestionari. Responeu-lo en “paper” a l'apartat que a la vostra llibreta heu decidit dedicar a l'optativa d'Introducció a l'electricitat:

1.- Qui és el senyor de la fotografia?
2.- Què és això assenyalat? De què està fet? Per què serveix?


3.- Què és el corrent elèctric?
4.- Què és i com és un electró?
5.- Què és la càrrega elèctrica i en què es mesura?
6.- Què és un àtom?
7.- Què té d'especial un àtom carregat elèctricament? Quan és neutre un àtom?
8.- En quina direcció es mouen les càrregues elèctriques positives en el corrent elèctric?
9.- Què és el potencial elèctric i en quines unitats es mesura?
10.- Què és la diferència de potencial?
11.- Quina diferència hi ha entre corrent altern i corrent continu?
12.- Sabries dir quina diferència de potencial eficaç hi ha entre els dos forats d'un endoll?
13.- A quin any, aproximadament, es van començar a fer servir aparells elèctrics?
14.- Sabries dir per què és famós Thomas Alva Edison?
15.- Sabries explicar-me la manera correcta d'empalmar dos cables elèctrics?
16.- Saps quants anys fa que l'ésser humà fa servir energia elèctrica? Saps quants anys fa que existeix la nostra espècie aproximadament? En quin percentatge, del temps que ha viscut la nostra espècie, ha pogut gaudir de l'energia elèctrica?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

ranktrackr.net